23 April 2012

jarak

jika RINDUKAN SESEORANG, PEJAMKAN LAH MATA dan UCAPKANLAH :~

"Ya Allah, aku rindukannya keranaMu .. jauhkanlah aku dari perkara yang membuatkan ku lupa dan alpa kepadaMu .."

aku semakin mengerti,  'JARAK' ini bukan menghukum ku .. tetapi
'JARAK' ini untuk MENJAGA aku dan dia ....

dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang LEBIH baik ..

dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada Illahi ..

dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami LEBIH dari segalanya ..

dengan 'JARAK' ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI ISLAM hingga ke akar umbi ..

dan ... dengan 'JARAK' ini jua aku dan dia yakin akan tiba saatnya nanti, aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari jalan yang diredhaiNya ..


..... terima kasih Ya Allah kerana memberikan PELUANG kepada ku menyusuri jalanMu ini .... terima kasih kerana menghadiahkan 'JARAK' ini kepada aku dan dia

wassalam..
30 Jamadilawal 1433H

*mlm td tgk tears for gaza...waa, sob3..sgt touching..yea, i have to do something.. t i will update this one

No comments: