18 August 2011

Jom Jadikan Blog sebagai Medium Dakwah!!

assalamualaikum..

klik banner untuk activate

bunyi macam menarik saja...thanx cik miera sebab menjemput saya join benda alah nie..
secara tak langsung boleh berkenalan dengan seorang hamba Allah nie, kak Atikah..
dalam kehidupan sebagai seorang muslim, kita digalakkan untuk menyeru ke arah kebaikan
bukan sahaja mengajak orang lain untuk turut serta dalam dakwah ini
bahkan kita boleh memperbaiki diri, insyaAllah..

khas buat teman2 semua yang bergelar da'ie,
ketahuilah bahawa bahtera dakwah ini sentiasa sarat
dengan insan2 yang rela menumpahkan darah dan air mata..
bahtera dakwah ini sentiasa menjadi idaman
mereka yang rindukan syahid di jalanNYa..
hakikatnya bahtera dakwah ini akan terus berlayar
walaupun tanpa kehadiran kita..
hakikatnya kitalah yang bertuah
sekiranya memilih untuk menaikinya..
mungkin sahaja kita terasa penat, letih dan tak sanggup untuk memikulnya..
mungkin jua kita terasa seakan ingin 'turun' dan berlabuh di mana2..
namun ketahuilah bahawa bahtera inilah
bukti serta tanda kepatuhan kita kepada pencipta..
kerna dakwah ini bukan pilihan
bahkan tuntutan dari Dia buat hamba2 NYa...


so tunggu apa lagi, jom sama2 kita sertai kempen ini..mungkin setiap madah yang kita coretkan memberi impak kepada seseorang hambaNYa..siapa tahu, pahala berlipat ganda datang tanpa dipinta..

jom berkempen..!!
:
:
:

wassalam :)

10 comments:

miraedo92 said...

hehe,tQ k.hanan..j0in jgak~

Atika Aula said...

Syukran sebab sudi join kempen ni~
mudah-mudahan walaupun usaha kita nampak kecil tapi bermakna dan dapat memberi kesedaran kepada semua.
insyaAllah :)

cipUtchiaPp said...

ohh, sgt bgos kempen ini..
btw, thanks hanan ! sbb tag emy..syg hanan 23 kali gnda..haha

dewdrop said...

trimas hanan :)
tp tak faham bab activate tu

dewdrop said...

btw, hanan ada tulis cerpen tak? kalo ada, buh la sini, kte suka baca cerpen.

tak pun, emel. hehe sje. tak nak tak pe

*wink wink*

hanan~ said...

*miera*::same2 :)

*emy*::syg emy byk2 gak..muuaahh!!
jom join ;)

*k.atikah*::insyaAllah, moga pjalanan dakwah kita mdpt keredhaanNYa

*embun*::xphm yg mane?? kalo nk join, klik ja activate uh..
oke2, good idea..insyaAllah kalo ad mase..hehe

hanan~ said...

*embun*::kalo klik tuh, ad link k blog k.atikah...t follow up ngn syarat2 kempen ni..feel free to join key ;)

sukma atiqah said...

eeh, ade nama sukma lah! hehe.. ok, insyaAllah diusahakan~

thanks btw =)

jay JIYI said...

hanan!!
aku pon join gak.hihi
thanks dear :)

hanan~ said...

*sukma*~hehe..mestila :P

*jay*~oke2..jejom!! ;)

same2 kita riuhkn kempen ni..
may Allah bless u all